Chcieliśmy, żeby marka wypozycjonowała się na rynku jako piekarnia której produkty tworzone są z najlepszych składników w oparciu o tradycyjne, regionalne receptury.
Zakup pieczywa to zakup pierwszej potrzeby dlatego musieliśmy zbudować silną świadomość marki, która pozwoli na pamiętanie o niej na co dzień.
Trudność sprawia również duża konkurencja oraz często brak możliwości odpowiedniej prezentacji produktu w sklepie.
W ramach publikowanych treści w social mediach zaprojektowaliśmy charakterystyczny język komunikacji, który jest spójny z całą filozofią firmy.
Znajdują się w nim regionalne akcenty, a odpowiednio dobrana tonacja zdjęć pokazuje produkty z najlepszej możliwej perspektywy.
Aby treści, które publikujemy były spójne i atrakcyjne realizujemy też sesje zdjęciowe.
Prowadzone działania mają na celu aktywizowanie lokalnej społeczności. Bardzo nie chcieliśmy, żeby fanpage zamienił się w tablicę ogłoszeniowo-sprzedażową.
Publikujemy tam również treści związane z regionem i jego tradycjami, a nawet zaprosiliśmy do współpracy dietetyka, z którym konsultujemy publikacje związane ze zdrowym jedzeniem.
W ramach prowadzonych kampanii reklamowych działaliśmy w ekosystemie FbAds.
Na lokalnym rynku promujemy treści sprzedażowe ale również takie, które pozwalają nam budować tożsamość odbiorców. Dzięki tworzonemu kontentowi markę udaję się przedstawić jako lokalne przedsiębiorstwo dla którego bardzo ważne jest zdrowie i samopoczucie Klientów.
Często tworzymy akcje reklamowe w konkretnych obszarze, aby zweryfikować ich skuteczność monitorujemy ilość zakupów/zapytać w sklepach, które znajdują się w danej lokalizacji.
© 2023 Moreways | Wszelkie prawa zastrzeżone
30 minutowa darmowa rozmowa, której celem jest poznanie bliżej Ciebie i Twojego biznesu. Konsultacja przeprowadzana jest przez dwóch ekspertów strategicznych. Przeanalizujemy obecną sytuację i określimy skuteczną strategię wzrostu. Z nami spojrzysz na swój biznes z zupełnie innej perspektywy.
Przekonaj się – w końcu nic Cię to nie kosztuje: