Wdrożenie nowej firmy na rynek to zawsze duże wyzwanie. Współpraca z Moreways pomaga mu sprostać. W zakresie działań dla marki Sushi Ondori wchodziło zaprojektowanie solidnego fundamentu, który pozwoli na dalszy rozwój. Jednak wszystkie zaprojektowane elementy musiały być ze sobą spójne i tożsame z wizerunkiem, który firma chciała prezentować.
Przeanalizowaliśmy otoczenie i wdrożyliśmy działania, które pozwoliły marce szybko zaznaczyć swoją obecność na rynku.
Serwis przeznaczony jest dla Klientów zainteresowanych ofertą restauracji.
W głównej mierze został zaprojektowany pod ruch z urządzeń mobilnych, ale na większych ekranach również wszystko dobrze się wyświetla.
Dzięki zastosowanym rozwiązaniom UX najbardziej klikalnym przyciskiem w serwisie jest guzik przenoszący do zamawiarki online.
Projektując wdrożyliśmy rozwiązania, które pozwalają restauratorom na samodzielne zarządzanie stroną w bardzo łatwy sposób. Stworzyliśmy specjalny panel do modyfikacji wyświetlanego menu.
Do naszych zadań należało również zaprojektowanie logotypu restauracji.
Właścicielom zależało na umieszczeniu w nim wizerunku koguta. Nasze zadanie polegało więc na znalezieniu płaszczyzny, gdzie kogut mógłby spotkać się z elementem tradycyjnej kuchni japońskiej (a tak w zasadzie to chińskiej, ale to długa historia :)). Postawiliśmy na origami, a kogut w sygnecie jest rzeczywistym przedstawieniem tego zwierzęcia za pomocą sztuki składania papieru.
W ramach współpracy z marką rozpoczęliśmy również prowadzenie działań w social mediach. Ze względu na dużą konkurencję na rynku szukaliśmy sposobów, które pozwolą marce wyróżnić się z otoczenia. Jednym z nich było przygotowanie kampanii reklamowej pokazującej innowacyjność zastosowanych rozwiązań – w Sushi Ondori najpierw wybierasz środek, który lubisz a dopiero później decydujesz się, jak ma zostać podany.
Na początku istnienia restauracji przygotowaliśmy kampanie reklamowe w ekosystemie FacebookAds oraz GoogleAds. Zanim wzięliśmy się do roboty szczegółowo zmapowaliśmy drogę Klienta, żeby wiedzieć jak przebiega proces zakupowy w przypadku sushi. Dzięki tym działaniom podjęliśmy decyzję o intensywnej komunikacji z Klientem już po zakupie co pozwoliło dynamicznie zwiększyć ilość ponownego zamówienia dania.
Dział graficzny na podstawie zaprojektowanego języka komunikacji przygotował projekt menu dla restauracji sushi. Poza tym powstał również szyld reklamowy, projekt reklamy w prasie drukowanej a także projekt opakowań, w których sushi trafia do Klienta. Przygotowaliśmy również zbiór elementów, których dołączanie do zamówienia poprawi przywiązanie do marki i pozwoli na zwiększenie ilości ponownego zamówienia w Sushi Ondori.
© 2023 Moreways | Wszelkie prawa zastrzeżone
30 minutowa darmowa rozmowa, której celem jest poznanie bliżej Ciebie i Twojego biznesu. Konsultacja przeprowadzana jest przez dwóch ekspertów strategicznych. Przeanalizujemy obecną sytuację i określimy skuteczną strategię wzrostu. Z nami spojrzysz na swój biznes z zupełnie innej perspektywy.
Przekonaj się – w końcu nic Cię to nie kosztuje: