Firma chciała rozwijać się równolegle na dwóch płaszczyznach (prowadzenie zajęć dla dzieci oraz rozwijanie sieci franczyzobiorców). Stanęło przed nami trudne zadanie ze względu na to, że każdy z obszarów charakteryzowała inna grupa docelowa.
Wspólnie udało się nam również zaprojektować produkt, którego dystrybucję z powodzeniem można realizować w szkołach. Dzięki temu udało się rozbudować ofertę firmy i otworzyć ją na nowe rynki oraz zdynamizować jej rozwój.
Serwis został zaprojektowany pod 3 różnego typu grupy docelowe. Pomimo tego udało się stworzyć spójną stronę, która z powodzeniem realizuje swoje zadania. W ramach serwisu wdrożyliśmy rozwiązania, które ułatwiają zarządzanie nim.
Przygotowaliśmy specjalny panel, w którym prowadzący mogą tworzyć treści nawet bez specjalistycznej wiedzy z zakresu obsługi CMS.
Strona została zoptymalizowana pod kątem SEO jak również ruchu z reklam, które wdrożyliśmy jako element całej kampanii reklamowej.
W ramach prowadzonych kampanii reklamowych działaliśmy w ekosystemie FbAds oraz GoogleAds.
Opracowaliśmy lejki marketingowe, które pozwoliły nam zmaksymalizować reklam przy jak najmniejszym budżecie.
Podstawowym celem było pozyskiwanie leadów do zainteresowanych Klientów. Udało się przygotować kilka wariantów działań, które (w zależności od etapu decyzji zakupowej) były efektywnie wdrażane i realizowane.
Bardzo ważnym elementem całego procesu była analiza i optymalizacja kampanii. Dzięki temu, że Klient powierzył nam również projekt i wdrożenie strony www mogliśmy z powodzeniem dokonywać zmiany zarówno w ramach kampanii reklamowych jak i struktury serwisu.
Ważnym elementem prowadzenia działań z zakresu SoMe dla tego Klienta jest stała współpraca z franczyzobiorcami w celu skutecznej obsługi lokalnych fanpage’y. Główne konto Edu3Dkacja to miejsce, w którym spotykają się rodzice oraz franczyzobiorcy i nauczyciele – potencjalni Klienci z wszystkich 3 sektorów. Dbamy o to, aby udostępniane treści były odpowiednie dla każdej z grup docelowych.
Do akcji wkroczyliśmy w chwili, kiedy nazwa i logo firmy były już określone. Nasze działania miały na celu zaprojektowanie języka komunikacji, który będzie nawiązywał do edukacyjnej i dziecięco-młodzieżowej charakterystyki firmy. Równocześnie stylistyka nie mogła być dziecinna – chcieliśmy wdrożyć ją również w zakresie działalności franczyzy i współpracy ze szkołami.
Zależało nam na zaprojektowaniu charakterystycznych elementów, które będą mogły być stosowane przez franczyzobiorców w całym kraju, co stworzy spójny wizerunek marki.
W oparciu o zaprojektowane rozwiązania powstał specjalny brandbook, który służy franczyzobiorcom w projektowaniu elementów dla ich potrzeb.
© 2023 Moreways | Wszelkie prawa zastrzeżone
30 minutowa darmowa rozmowa, której celem jest poznanie bliżej Ciebie i Twojego biznesu. Konsultacja przeprowadzana jest przez dwóch ekspertów strategicznych. Przeanalizujemy obecną sytuację i określimy skuteczną strategię wzrostu. Z nami spojrzysz na swój biznes z zupełnie innej perspektywy.
Przekonaj się – w końcu nic Cię to nie kosztuje: